Därför investerar Bjurfors i ny digital plattform
Sättet vi köper och säljer bostäder har förändrats. Det måste mäklarkedjornas strategi också göra. Det menar Magnus Brynestam, som hjälper Bjurfors att implementera den digitala plattformen Hubspot.
Sättet vi köper och säljer bostäder har förändrats. Det måste mäklarkedjornas strategi också göra. Det menar Magnus Brynestam, som hjälper Bjurfors att implementera den digitala plattformen Hubspot.
När Bjurfors nu släpper en ny version av sin webbplats är det mäklarföretagets största webbsatsning någonsin. – Vi intar en ny digital position nu. Ett stort steg upp på så många plan, säger Ola Lundqvist, vd Bjurfors Sverige.
Bjurfors är ett av Sveriges största privatägda mäklarföretag med omkring 600 medarbetare på 90 kontor runt om i Sverige och vid Medelhavet. Mäklartjänsterna omfattar såväl bostadsrätter, villor, tomter och fritidshus som nyproduktion, tjänster inom förmedling av kommersiella fastigheter och ombildningar till bostadsrätter. Genom en kvalitetssäkrad arbetsmetod och branschens mest dedikerade mäklare har Bjurfors i snart 60 års tid tagit kunderna till lyckade bostadsaffärer.
Birger Jarlsgatan 2
114 34 Stockholm
Sverige